Кошик
1155 відгуків

Шановні друзі! Наразі є невеликі проблеми з логістикою по всій країні через воєнні дії. Ми зробимо все можливе щоб доставити ваше замовлення якнайшвидше! Сподіваємось на ваше розуміння. Віримо в ЗСУ та близьку перемогу! Слава Україні!

+380 (68) 538-29-28
+380 (93) 315-47-59
+380 (95) 769-72-33
пер. Индустриальный 4, Чернівці, Україна
АРСЕНАЛ ІНСТРУМЕНТА
Кошик

Знайомство з заводом Distar в Полтаві

Знайомство з заводом Distar в Полтаві

 

 

 

 

З 11 по 12 травня 2017 року нам вдалося побувати на заводі алмазного інструменту DiamantWerk, якому належать такі торгові марки як Distar ADTnS і Baumesser - відмінно відомі українським покупцям, а також споживачам з інших країн. З самим інструментом даного виробника ми знайомі вже більше 10 років. Тепер же нам вдалося побачити своїми очима процес виробництва товарів, а також взяти участь у семінарі «Алмазний спеціаліст», щоб вміти краще донести до покупців потрібну інформацію виробника, і глибше розуміти потреби клієнта при виборі алмазного інструменту.


Завод в більшості випадків викликає у всіх асоціацію з величезними цехами, займають гектари робочих площ. Але ми переконалися в тому, що це не більше ніж стереотипи. У нашому випадку ми побачили, що грамотне побудова виробничого процесу і максимальна автоматизація дозволяють підприємству працювати зі штатом близько 160 осіб (це на травень 2017 року). Сама територія заводу дозволяє провести розширення ще мінімум у три рази, і в планах керівництва – не втратити цю можливість і нарощувати масштаби підприємства.


Ми побували і в старих цехах, з яких все тільки починалося, і в нових, які вибудовуються з урахуванням сучасних вимог. Обладнання місцями здається старим, а місцями – з області фантастики. Деякі верстати за словами керівництва були створені спеціально для заводу німецькою компанією Fritsch, виходячи з потреб виробництва і обійшлися в кругленьку суму. В більшості своїй обладнання дороге, все тієї ж німецької компанії, але саме воно дозволяє автоматизувати процеси і, отже, здешевити кінцеву вартість продукції на виході з заводу.

Технології з кожним роком дешевшають на увазі їх стрімкого розвитку, тому і вартість готової продукції знижується. Ймовірно, саме зниження вартості продукції Distar в доларовому співвідношенні і викликало бурю історій про те, що виробництво давно перенесено в Китай, і якість перестало бути високим. Але як нам довелося переконатися, що це не так. Саме автоматизація більшості процесів і постійні інвестиції в інновації дозволяють підприємству залишатися на гребені хвилі і пропонувати незмінно якісні витратні матеріали. У будь-якому випадку, не фахівцеві складно оцінити рівень оснащеності заводу, тому залишимо це кому-небудь іншому.


На жаль, знімати і фотографувати всередині нам не дозволили, аргументуючи це тим, що деякі особливості роботи можуть потрапити в інтернет, це стосується в першу чергу складу готової продукції, де можна помітити торгові марки, які виробляє завод DiamantWerk. Хоча, відразу хочу сказати, що алмазні диски Енкор, Атака та інші сам виробник розміщує на своєму офіційному сайті, як бренди які виробляються на заводі в Полтаві – тобто ніякого секрету в тому, що вони випускаються на підприємстві немає. І хоча заборонили фотографувати і знімати процес виробництва всім, двох блогерів, також учасників семінару, ця заборона чомусь не стосувався... Ну да ладно.


Хочеться сказати, що в світі, де ми настільки звикли до засилля китайської продукції, з біса приємно побачити працюючий завод такого рівня в нашій країні. Здається, відкрити двері і показати себе, переконати, що це можливо, донести інформацію до українського споживача – і є основне завдання таких зустрічей з дилерами. Але навіть не це найголовніше. Треба бачити, як співробітники різного рівня буквально вболівають за свою справу. З яким трепетом і гордістю вони розповідають про найменших деталях у розробках, як вони радіють маленьким успіхам своєї невеликої команди і великим перемогам всього колективу. По-моєму, вони вразили всіх учасників семінару своєю відкритістю та гостинністю і трошки заразили нас усіх своїм оптимізмом і прагненням вперед! Цей запал, мабуть, саме те, до чого потрібно прагнути в кожному колективі.

Мабуть, ніхто не тільки з українських виробників, але і навіть з іменитих світових брендів не пропонує такого асортименту по обробці різних матеріалів. Завод виробляє і тестує десятки спрямованих лінійок алмазних дисків по бетону, кераміки, каменю, плитки, асфальту та інших матеріалів. Варто відзначити, що алмазні кола вузької спеціалізації , наприклад, мармур, граніт, керамограніт з високою швидкістю різання і продуктивністю розробляються з урахуванням особливостей матеріалів, які будуть оброблятися, а склад алмазних сегментів за результатами тестування доводиться до оптимального співвідношення швидкості різання і ресурсу диска. Таким чином на виході виходить продукт, який направлений для роботи фактично з одним з матеріалів, але з максимальною віддачею і продуктивністю. Самі інженери жартують, що універсальний диск – це диск, який погано ріже все. Тому створення спеціальних дисків по бетону, залізобетону, мармуру, граніту, кераміці, керамограніту – дають величезну перевагу компанії порівняно з конкурентами. Окремо хочеться відзначити, що з кожним роком склад керамічної плитки змінюється, і саме своєчасне внесення змін до складу алмазних сегментів – запорука успіху алмазного інструменту Distar. Там, де іншим виробникам складно вловити зміни на ринку продукції і потрібен значний час на переналаштування, Distar вміло вводить новинки і прибирає з асортименту застарілі зразки продукції, які не відповідають вимогам покупця. Це досягається постійним спілкуванням з камнеобрабатывающими компаніями, а також виробниками кераміки. Цікаво, що на заводі стоять палети з кахлем різних видів і розмірів, а для тестування створена ціла майстерня і залитий наполовину бетоном, а наполовину заасфальтований цілий полігон, де демонструють і відчувають готову продукцію для бензорізів. Тестовий ділянку заставлений бетонними блоками, армованими арматурою, які також застосовуються для перевірки працездатності продукції, зокрема – алмазних коронок по залізобетону і дисків. Все це справляє враження, що завод дуже ретельно ставиться до продукції, бажаючи виводити на ринок дійсно стоять зразки.

Той самий полігон для випробувань.

На семінарі обговорювалися також і основні світові тенденції ринку алмазного інструменту. Компанія, починаючи з 2014 року і відомих військових зіткнень з нашим сусідом, стала втрачати значну частку продажів, оскільки раніше близько половини продукції під власними торговими марками, а також під марками, замовленими російськими компаніями продавалося саме в РФ. Але якість та інноваційні продукти дозволили Distar почати експансію на європейський ринок і досить успішно. Опинившись в таких умовах, багато українських компаній звернули погляд на Європу, як на бездонний ринок з платоспроможним покупцем, але не кожному вдалося сертифікувати свою продукцію за жорстким європейським нормам. Багатьом довелося приводити процес виробництва у відповідність зі стандартами. Для компанії Distar це не стало перешкодою і завод успішно нарощує експорт в країни Євросоюзу, отримавши сертифікат якості ISO 9001.


Окремим моментом, на який звертають увагу виробники – це особливий підхід до корпусів алмазного інструменту. Кожен з них ретельно перевіряється на биття і дисбаланс на декількох етапах виробництва. Якщо дисбаланс або биття неможливо усунути, корпусу відправляються в шлюб, якщо ж можна змінити ситуацію, то вступають в дію дрібні хитрощі, як додавання в потрібному місці отвори або ручне калібрування. На це не звертають увагу більшість виробників, але Distar зацікавлений, щоб продукція, яка потрапляє на вітрини магазинів була ідеальна з точки зору заявлених характеристик і очікувань самих покупців. Це похвально. Це підхід, який забезпечує стабільних приріст клієнтів всі роки існування компанії на ринку та гарантує повернення клієнтів до продукції Distar і надалі.

 

Технологи підрахували, що за рік через підприємство проходить близько однієї тонни алмазів, двадцяти тонн олов'яного порошку, триста тонн сталі, а також багато інших матеріалів, які використовуються у виробництві.


Якщо українського покупця можна здивувати самим фактом наявності алмазного інструменту на прилавку, то європейський споживач бажає чогось нового. Спроба вийти на новий для себе ринок з посередньою продукцією не зустрічає ніякого інтересу з боку консервативного покупця. Але Distar вибрав інший шлях. Шлях інновацій. Він складний, але в разі успіху – компанія зможе піднятися на вчиненого новий для себе рівень. Наприклад, виробники вже встигли здивувати європейців розробкою вчиненого унікального Smart Disc. До того, що бувають розумними телефони і холодильники ми поступово звикаємо, а ось розумні алмазні диски дивина навіть для європейців. Його нововведення полягають у тому, що розроблена унікальна система маркування диска спеціальною фарбою, яка сигналізує працівникові при перегріві диска під час роботи. Справа в тому, що перегрів інструменту значно знижує його продуктивність, і можливість з легкістю визначити граничну температуру «на око» - унікальна пропозиція зустрінеш непідробний інтерес з боку європейського покупця.

Той самий Smart Disc


Європейський ринок вимагає більш «тихої» оснастки. З введення нових норм за рівнем шуму, виробленого різними будівельними інструментами, це стало актуально і для алмазних дисків, які видають різкий і дзвінкий неприємний шум. На семінарі Distar продемонстрував і нову розробку – тихий диск, який дозволяє зрізати високочастотні шуми, такі неприємні для людського слуху і отримати рівень шуму, який нижче до 10% від звичайного диска. Досягається це особливим способом виготовлення корпусів. Для нас це здається неймовірним, але можливо зовсім скоро всі ці норми будуть актуальні і для України, як норми викиду автомобілів, а Дистар вже сьогодні готові до випуску такої продукції. Бути на крок попереду, пропонувати покупцю те, що йому необхідно, іноді навіть переконувати і показувати, що саме покупцеві необхідно – це шлях цієї інноваційної компанії. Схоже, Distar з цим успішно справляється.


Були також представлені новинки від нового бренду Механік, про яких ми детальніше розповімо при надходженні їх у продаж. Це насадки для пиловидалення, верстат кільцеріз (який вже є у продажу у нас на сайті), насадка-слайдер для різання плитки та інші новинки, то не будемо робити спойлерів, дочекаємося їх появи у продажу.


Крім всіляких тестів продукції, порівняння їх з іншими виробниками і представлення новинок, всі учасники отримали масу подарунків, гарний настрій і сертифікати Алмазних Фахівців.
Дякуємо за запрошення взяти участь у корисному і насиченому семінарі!
Чекаємо новин від компанії і запрошуємо всіх за покупками продукції Дистар в наш магазин Арсенал Інструменту!

Наочніше за процесом провадження можна поспостерігати на відео самої компанії:

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner