Що впливає на ваш вибір при покупці?
Блогери і оглядачі стали просто напастю в сучасних реаліях і сильно впливають на вибір продукту. Їх думці довіряють. Якщо хтось в відео на YouTube безапеляційно сказав, що такий інструмент - хороший, а такий - сміття, то це саме так. Свята віра в авторитет популярних персон в інтернеті може зіграти з вами злий жарт!
Багато хто й не підозрюють, що виробники давно зрозуміли як впливати на розум покупця. І взяли це на озброєння! Вони дарують блогерам техніку, інструменти, гаджети та інші плюшки для того, щоб їх показали в відео. Багато з підкуплених такими методами навіть не використовують їх у повсякденному житті або роботі. Все це робиться виключно заради грошей.
Рекомендації всяких посередніх ігор, непотрібних пристроїв і дрібничок всього лише спосіб заробітку. Ми були свідками одного з таких відео, яке дало сильне просідання в продажах абсолютно ідентичного товару тільки тому, що "відео від реального користувача" з його суб'єктивною думкою подіяло на покупців.
Всі хочуть побачити відгуки реальних власників, але ніхто не замислюється над тим, що ці відгуки за гроші публікують на різних сайтах одні й ті ж люди, навіть не змінюючи вмісту, а просто копіюючи потрібний текст. І такі чорні методи продажів працюють.
Якось ми познайомились з блогером у одного з виробників. Він негайно сказав, що ми могли б попрацювати разом. Він би зняв відео про якийсь товар, тим самим просунувши його в продажу. Для нього це норма. Він зробить це для будь-якого, хто заплатить гроші. Маючи від 20 тис передплатників і більше можна щодня впарювати своїм фоловерам будь-яку дичину під виглядом класного продукту, яким ти сам користуєшся і задоволений.
Відгуки про компанії також "накручують" спеціальні фірми, від яких ми самі щотижня отримуємо листи з прайсами на їхні послуги. Важливо розуміти, що відгуки про товари і роботу продавців залишають лише близько 10% реальних покупців. І правда, згадайте, коли востаннє ви самі залишали відгук? Що вас до цього спонукало? Гарний сервіс? Своєчасна доставка? Коли приїхало те, що замовляли? Але це нормально. Так і має бути.
Нікому не прийде в голову писати хороший відгук про продуктовому магазині, в якому він (вона) кожен день робить покупки. Ось якщо щось пішло не так, тоді обов'язково! Таким чином ми бачимо сильний дисбаланс, коли з 100 чоловік залишило відгуки 8-10, з них 2 - незадоволені сервісом або товаром. Тобто 20% незадоволені компанією. Хоча реально - тільки 2%. Видима і невидима частина айсберга. Подумайте про це!
За багато років роботи ми прийшли до єдиного висновку: потрібно ставитися до покупців так, як хотіли б ми самі в інших магазинах ставлення до себе. Адже ми теж покупці. Щодня. Звичайно, робота з людьми іноді вносить свої корективи, є задоволені і обурені клієнти. Це життя. Ми постараємося, щоб перших було більше. Набагато більше.
Ми бажаємо вам успішних покупок і щоб вибір робили ви самі, а не хтось інший, маскуючись під доброго порадника або впливового гуру.
Наш канал на → YouTube нічого не впарює - лише відео товару, де можна побачити більше деталей, ніж на фото.
- True RMS в мультиметрахЩо таке True RMS і чому важливо, щоб ваш мультиметр працював по цьому алгоритму?Повна версія статті