"Перли" наших покупців
В інтернет торгівлі, як і в будь-якій іншій торгівлі основним моментом залишається спілкування продавця з покупцем. І хоч ми і намагаємося максимально розповісти про товар в описі, зняти по можливості відео, але все одно багато телефонують нам, щоб отримати консультацію... Іноді це виходить дуже весело. Ідея публікувати подібні історії була давно, і ось ми на це дозріли... Публікуватися це буде без імен, тому це нікого не зачепить, але деякі можуть себе дізнатися. У будь-якому разі, сподіваємося, що ніхто не постраждає, а тільки трохи піднімемо настрій нашим покупцям. Стилістика дотримується для збереження "первозданності джерела ". Розділ наповнюватиметься по мірі надходження "перлів" від покупців. Отже, поїхали!
26-05-17
Дзвінок покупця:
П. - Доброго дня!
Пр.- Добрий день!
П. - Скажіть, а у вас на динамометричному ключі шкала краскою нанесена, чи вигравірувана?
Пр.- Краскою
П. - То це якшо я її випадково ацетончиком протру, вона може злізти?
Пр.- Скажіть, а як можна ВИПАДКОВО протерти ключ ацетоном??? І навіщо???
П. - Ну це я просто спитав...
Пр.- Я вам скажу так. Якщо ви цей ключ в піч кинете, то він ще й може розплавиться...
***
У магазин заходить покупець, і дуже довго вибирає туристичний ніж обсипаючи продавця питаннями про те, поріже він ковбаску, хлібець і т. д.
У підсумку він вибирає і купує ніж, який провисів в магазині без руху без малого 5 років. Розплатившись, задоволений собою він каже :
П. - Можна я у вас тут ще походжу подивлюся що-небудь?
На що охоронець йому відповідає:
Ох. - Вам тепер усе можна.
П. - Тому, що я тепер з ножем? (Посміхається)
Ох. - Ні, бо ви у нас тільки що такий "висяк" купили...
***
- True RMS в мультиметрахЩо таке True RMS і чому важливо, щоб ваш мультиметр працював по цьому алгоритму?Повна версія статті