Sigma - гідна торгова марка
Компанія Sigma була заснована в 1994.
Харків досить "плідний" місто, якщо судити за кількістю нових торгових марок, але не кожна може похвалитися таким успіхом, як Sigma. Посперечатися з нею може хіба тільки InterTool - мабуть, найуспішніший український бренд інструменту. Але в Sigma спочатку зробили упор на якість, а не на доступність товару, як в InterTool.
На сьогодні компанія Sigma по асортименту виробленої продукції і якості окремо взятих товарів може серйозно конкурувати з провідними виробниками інструменту навіть з європейських країн.
Sigma своєчасно реагує на запити ринку, необхідної продукції, тому новинки з'являються із завидною постійністю. Це не просто нові товари, а продукція, необхідна саме в даний момент споживачам по всій країні. Успішний маркетинг дає свої результати.
Вдале поєднання чорного і жовтого кольорів в оформленні продукції робить її дуже схожою на Торех і Stanley, однак у компанії, безумовно, є власне бачення цілей розвитку, і вона не йде простим шляхом копіювання вже відомої продукції інших виробників, а шукає власний дизайн і розробляє свої власні рішення для більшості новинок. Керівництво розуміє необхідність індивідуальності навіть в такому сегменті товарів, як будівельні інструменти.
На сьогодні компанії належать вже відразу кілька брендів, які об'єднують різні групи товарів.
Окремо виділені електроінструмент, садовий, насосне обладнання Aquatica (можна сказати ексклюзивне направлення на теренах України), та ТМ Ultra як спроба проводити інструмент професійної якості.
Ось як компанія визначає свої цілі і позиції на ринку на власному сайті:
Основний вид діяльності Sigma – продаж широкого асортименту інструментів і насосного обладнання в країнах Європи та СНД, в яких Sigma стала дуже значущим і визнаним гравцем. Компанія спеціалізується на дистрибуції і забезпечує повний комплекс В2В, В2С послуг в сегментах DIY, стандартної і нестандартної роздробі, будівельному бізнесі, клієнтам, які купують продукцію для власних виробничих потреб, підрядникам у сфері будівництва та сервісу.
Компанія поставляє товари під власними торговими марками (Sigma®, Ultra®, Vortex®, Flora®). Це торгові марки з сильними позиціями на ринках, де оперує компанія, це також і регіональні торгові марки.
Компанією досягнуті високі результати в галузі контролю якості запропонованого продукту на всіх етапах виробництва, що підтверджено як міжнародними стандартами сертифікації (ISO9001, ISO9002, RoHS, TϋV, GS), так і лабораторними дослідженнями та повним пакетом відповідних сертифікатів на територіях країн СНД, згідно з чинним законодавствам.
Детальне дослідження минулої і поточної діяльності показав успішні результати в динаміці зростання компанії в цілому. Сукупна ринкова частка компанії по основному асортименту значно зросла: до 2011 року компанія змогла розширити свою асортиментну лінійку, як доповнивши її абсолютно новими товарними групами, так і провівши якісну модернізацію існуючих асортиментних груп, результатом чого стало максимально збалансоване поєднання якості і ціни на запропоновану продукцію.
Целью компании Sigma является удовлетворение потребностей профессионалов и любителей в качественном инструменте, предоставление возможности в приобретении данного инструмента по оптимальной цене, и обеспечение доступности продукции во всех областях Украины и странах СНГ.
Компания стремится к поддержанию существующих и созданию новых долгосрочных партнерских отношений со всеми участниками рынка, создавая тем самым мощную и работоспособную сеть дистрибуции.
Співробітники компанії регулярно збирають відгуки і побажання клієнтів щодо якості, функціональності продукції і умов роботи з компанією. Це дозволяє забезпечувати клієнтів необхідним товаром, відповідним всім – як любителям, так і професіоналам!
- True RMS в мультиметрахЩо таке True RMS і чому важливо, щоб ваш мультиметр працював по цьому алгоритму?Повна версія статті