Інструмент Topex - незамінний помічник!
Польська компанія Topex з однойменним брендом була заснована в 1990 році. За останні двадцять років вона пережила стрімкий розвиток до однієї з лідируючих компаній не тільки Польщі, але й Європи в цілому. Продукція компанії експортується в більш, ніж у 15 європейських країн, серед яких країни Балтії, Молдова, Угорщина, Білорусь, Україна, Росія, Іспанія, Чехія та ін Особливо очевидні успіхи компанії Торех на ринку східної Європи, де вона є якщо не головним , то одним з провідних гравців в напрямку будівельного інструменту. Мало того, на сьогодні продукція компанії Topex є законодавцем «моди», якщо так можна висловитися, оскільки змушує наслідувати своєї продукції багатьох виробників, в тому числі і в нашій країні, які озброїлися не тільки успішної формулою вдалого поєднання чорного і жовтого кольорів продукції, але і не надто намагаються приховати зовнішню схожість і конструктивні особливості товару.
Успіх інструменту Topex на ринку України закономірний. На момент входу з продажами в сегменті інструменту середнього класу в нашій країні ця ніша була порожня. У той час, коли країна переживала важкі часи побудови нової держави на руїнах старого, будувати як раз було нічим. Ми прекрасно пам'ятаємо часи, коли інструмент було досить складно придбати, оскільки в країні практично не випускався. А той, який проводився, вже давно не відповідав вимогам часу і за якістю, і по ергономіці, і по відношенню до появлявшимся новим роботам, які з кожним роком вимагали нововведень, швидкого впровадження у виробництво нових ідей, що диктуються будівельним ринком. Фахівці, що працювали за кордоном, у себе вдома не могли придбати інструмент гідної якості, для виконання аналогічних робіт.
Порятунком виявилося поява на ринку України таких торгових марок, як Topex. Вони відразу завоювали довіру і до сьогоднішнього дня користуються популярністю у майстрів, підходячи під ідеальне співвідношення «ціна – якість».
Сьогодні на ринку інструменту таку кількість товару, що споживачеві деколи складно зробити вибір. Але Topex як і раніше стоїть осібно. Це не еталон інструменту у багатьох відношеннях, але коли покупці та продавці порівнюють, тобто Topex, є те, що краще за нього, і є все інше, що купувати немає сенсу, не дивлячись на дешевизну. Чому? Тому, що велика кількість торгових марок, що з'явилося останнім часом на ринку, це просто китайські копії польського інструменту Topex. Якщо подивитися ближче, то можна багато в чому побачити відвертий плагіат, так як виробники навіть не стали змінювати кольорову гаму, не кажучи вже про конструктивні особливості багатьох моделей інструменту!
Копіюють не тільки зовнішній вигляд інструменту, але іноді використовують співзвучні назви, або ту ж колірну гамму наносять логотип бренду схожим за формою шрифтом. Всі ці спроби вітчизняних виробників виходять не від великого розуму, а, швидше, з метою легкої наживи і легкого заробітку, і вже ніяк не піднімають авторитет і імідж наших торгових марок, які не вкладають жодної копійки в розробку свого власного, індивідуального, самостійного особи компанії, як це роблять компанії, що поважають себе світу.
ТМ Topex при цьому не стоїть на місці. Компанія вирішує зайняти гідне місце в сегменті інструменту преміум класу, запустивши у виробництво бренд з відмінними показниками якості – Neo. Тепер є хороші рішення і для професіоналів. Нова торгова марка стала динамічно займати ключові позиції в асортименті професійного інструменту і на сьогодні є досить затребуваною серед цінителів якісного товару. Компанія з кожним роком впроваджує новинки, проводить дослідження, удосконалює існуючі моделі інструменту.
Продукція марки «Topex» призначена для любителів, для тих, хто самостійно виконує домашній ремонт. Завдяки постійно улучшающемуся якістю й привабливим цінами, до інструментів марки «Topex» все частіше звертаються і професійні будівельники. Піклуючись про своїх клієнтів, фірма створила і розвиває лабораторію, в якій інструменти піддаються ретельним випробуванням на витривалість і якість. Дані характеристики мають велике значення для малих будівельних фірм, так як дозволяють підтримувати конкурентоспроможні ціни на надані послуги, без зниження рівня безпеки і якості праці.
Великою перевагою для клієнтів є доступність інструментів марки «Topex». Наявність інструментів як в традиційних магазинах з інструментами, так і у великих мережевих супермаркетах призвело до того, що в більшості польських сімей марка «Topex» стала синонімом інструменту.
Асортиментна пропозиція марки постійно розширюється за рахунок нових продуктів, а решта інструменти постійно удосконалюються з метою підвищення продуктивності праці і легкості їх використання. Незмінною метою марки є пропозиція постійно поліпшених інструментів за привабливими цінами, завдяки чому ці продукти стають доступними все більшому числу споживачів.
Вимірювальний інструмент Topex на даний момент залишається найбільш затребуваним у своєму сегменті. При цьому продукція компанії витримує сувору конкуренцію вже протягом більше десяти років. Можна так само відзначити, що найбільш вдалі моделі рулеток, такі як ShiftLock і Magnetic , не змінювали свою конструкцію з самого початку виробництва і раніше залишаються кращими в своїй ціновій категорії.
При цьому компанія Topex щорічно радує споживачів новинками в асортименті вимірювального інструменту, не зупиняючись на досягнутому успіху, тому в ньому знайдеться підходящий варіант для кожного.
Несомненно, главным достижением компании Topex, является то, что сегодня, в 2012 году, спустя много лет упорной работы всех членов команды их бренд является наиболее узнаваемым среди многочисленных предложений ручного инструмента. Товар под маркой Торех - по-прежнему наиболее востребован, и спрос на него как и прежде только растет. Слово Торех стало синонимом инструмента, синонимом качественного продукта. Для большинства украинских компаний такой успех должен быть примером длительной и плодотворной работы.
Личные достижения ТМ Торех:
22 года опыта на рынке инструментов
5000 продуктов в оферте
10 власних марок
500 новинок вводиться щорічно
0,5 сек. – кожні півсекунди в світі продається продукт компанії «TOPEX»
13 сентября 2012 года в Варшаве, в штаб-квартире Topex обсуждались детали ребрендинга, применяемые к торговым маркам компании. Было принято решение об изменении внешнего вида логотипов ведущих брендов компании. С этого момента трансформировался внешний вид, но качество товара осталось неизменно высоким. Topex Group тем самых хочет подчеркнуть зрелость и самодостаточность, обновить внешний вид и продвинуть товары марки Торех на новые рынки.
Торех особливу увагу приділяє чіткої і злагодженої логістики, тому на сьогодні максимально швидка доставка товару є ще однією перевагою польської компанії. Введені в експлуатацію новітні автоматизовані склади, які значно скорочують час складання замовлень.
- True RMS в мультиметрахЩо таке True RMS і чому важливо, щоб ваш мультиметр працював по цьому алгоритму?Повна версія статті